Sjuk eller invalid

Idag när jag vaknade kände jag bara hur huvudet dunkade och att det kändes som att någon körde in knivar i min kropp så fort jag rörde på mig. Slet mig ändå upp men jag pallar inte att åka till skolan idag. Har ändå bara 3 lektioner, och på idrotten ska vi åka skridskor och det funkar absolut inte idag! Så det blir att vara hemma och mysa med mina små barn hela dagen. Tar nog en långprommis senare om jag börjar på bättre. Har iallafall taigt lite dunder piller så vi får hoppas.

Nu måste jag klä på mig iallafall och ta ut Hemi på morgonrundan. Hans nya leksaker går mig på nerverna förresten. Nu kommer jag ihåg varför vi aldrig har köpt pipleksaker åt han. Men han älskar dom så jag får stå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0