Skolkare

Idag har jag skolkat. Kommer inte ihåg sist jag gjorde men idag tycker jag att jag förtjänade det. Vi hade nämligen ingen sammhälls och jag orkade inte sitta och vänta i drygt en timme på att ha textil slöjd när jag lika gärna kan sticka hemma, så jag drog ihop en liten historia så jag inte ens får frånvaro :) Perfa!

Nu hinner jag ta det lugnt ett tag innan Emelie kommer hit, vi ska färga hennes hår, kanske mitt också. Det är ingen idé att jag skriver att jag ska vila, för då kommer jag göra det i 2 minuter och sen bli rastlös. Som för nån dag sen när jag skrev det så låg jag i soffan i knappt 5 minuter och sen helt plötsligt stog jag och slipade väggarna i hallen. Så, jag ska inte vila nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0