Superwoman och lyxfällan

Idag har jag varit superwoman. Jag lagade mat, diskade och städade skafferiet samtidigt. Det är inte illa pinkat.

Sen så har Emil & Emelie varit här hela kvällen, har hjälpt henne med att färga håret och lite sånt. Nu är det Lyxfällan som gäller, det har äntligen börjat om igen. Heltklart mitt favoritprogram. Jag kan ju inte annat än bli irriterad på alla puckon som är med där. Hon som  är med idag verkar vara helt tappad bakom en vagn. Jag vet inte om jag skulle kunna stå och säga att min pojkvän har en skit lön när jag inte har någon alls? Jävla idiot, hon skyller ifrån sig exakt allt!


Jag längtar tills jag får börja min ekonom utbildning.
Bara 2½ år kvar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0