Tisdag

Det var inte med glädje jag tog mig upp ur sängen idag. Tröttare än vanligt, frusen och allmänt irriterad. Träningsvärk har jag också. Och inte lite heller, men det går över om ett par dagar.

Nu ska jag strax gå till bussen, måste plugga hela vägen till skolan, för jag vaknade nämligen inte upp smartare än vad jag var igår. Tur att provet inte är direkt på morgonen. Jag känner på mig att det kommer gå dåligt. Jävla naturkunskap! Varför jag jag ens lära mig saker som KANSKE är sant. Totalt onödigt.

Efter skolan har jag iallafall körlektion och sen teorikurs. Kommer nog inte hem förens kring 7. Så ännu en lång dag. Tur att teorin slutar nästa vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0