Varför kan dom inte låta mig sova?

Direkt när Tobbe hade åkt i morse så började djuren terrorisera mig som vanligt. Först var dörren till sovrummet öppen och då var Chevy i sängen och bet mig i öronen. Jag slängde ut han och stängde dörren, men då började såklart Hemi gnälla så jag släppte in han och stängde dörren igen. Och då blev katterna som besatt och klöste och hoppade mot dörren så jag var tvungen att släppa in dom också till slut. Och då var det livat i stugan, alla skulle jaga varandra, I SÄNGEN där jag låg och försökte sova. Aldrig får man njuta av en sovmorgon!


Här har vi dom tre terroristerna!

Har skola till 17 idag, ett prov och en inlämningsuppgift. Kul dag. Jag börjar känna att jag behöver lov snart, tur att det bara är 1½ vecka kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0