Arbetsveckan börjar idag

Inatt har jag sovit som en stock, tog massor med nässpray och snöt mig 100 gånger innan jag gick öch la mig. Det hjälpte faktiskt, har bara vaknat och behövt snyta mig en gång i natt så det känns skönt. Idag är jag mycket piggare än igår, därimot så har jag fått mer hosta och så tror jag att jag har en ögoninlammation på g. Det var ju mindre kul men jag ska nog kunna jobba iallafall. Hostan blir förhoppningsvis bättre när jag har vaknat till lite.

Nu ska jag äta frukost och ta mina förkylnings mediciner och sen ska jag åka till jobbet. När jag slutar lägger jag upp bilder på hur det ser ut i badrummet medans projektet är i full gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0