Då var det fredag igen

Veckorna bara susar förbi så man knappt hinner med alltså. Men bara för att det är fredag betyder det inte att jag ska vara ledig hela helgen, ska nämligen jobba kväll i Kyrkbyn imorgon. Sen får jag iallafall en dag ledig innan arbetsveckan sätter igång igen. Och nästa vecka ska jag jobba 6 dagar, inte helt fel!! Lite trist att köra både fredag och lördag kväll men det ger mig pengar och då slösar jag inte bort mina andra pengar på krogen. Så det passar perfekt just nu!
Det känns faktiskt väldigt tråkigt att det inte blir jobb i Boden den här helgen, och inte heller dom närmaste helgerna. Det sätter igång igen i augusti någon gång.

Om en liten stund ska jag börja knalla bort till bussen. Ska börja ta den som går en kvart senare för då får jag en liten promenad i samma veva också. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0