Det blev en shopping runda!

Jag mötte upp mamma & pappa på stan, planen var att vi bara skulle gå och skriva om mitt telefon abonemang, men det slutade med att det blev en shopping runda också. Undra när man ska lära sig att det är farligt att gå i skoaffärer? Hittade 3 par som jag blev totalt förälskad i men jag fick lugna mig lite och bara ta ett par. Det duger det också, fick även med mig 2 bhar hem. Eftersom att Hemi slaktade nästan alla mina för ett par månader sen så var det inte en dag försent.


Eftersom jag har så mycket problem med min nacke så har
jag väldigt svårt för att hitta bhar som går att ha. Nu hade jag
turen att hitta 2 st som funkade!


Sen hittade jag dom här skorna. Vet inte varför jag blev så kär
men jag tycker iallafall att dom är skit gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0