Det riktiga badrums projektet

Imorse for Tobbe iväg på jour en sväng och när han kom tillbaka så mötte vi upp Jenny, Fredde, Loke och Dolly och åkte vidare till en strand så hundarna och Loke fick bada lite. Tror dock inte att det var så bra för min förkylning men det var så kul att se när dom hoppade runt i vattnet som galningar. Hemi var nämligen världens badkruka förra sommaren så det var första gången jag såg han bada.

När vi kom hem började vi tömma badrummet och jag målade sista väggen i vardagsrummet ( inte heller bra för min förkylning). Det är skönt att det är gjort iallafall. Lite senare så kom Fredde och började riva vårat badrum, han hann med att spackla golvet också.

Så nu är vi i Antnäs, inte speciellt kul att vara hemma utan toalett. Fick springa över till Elli tidigare för att låna hennes. Jag hade faktiskt tänkt gå och lägga mig ganska snart, ska försöka sova bort förkylningen, förhoppningsvis så är jag mycket piggare imorgon när jag vaknar, annars kan det bli väldigt jobbigt att jobba lunchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0