En bakis söndag med trasiga fossingar

Igår blev det ju som sagt fest här hos oss. Det var jag, Tobbe, Linn, Grew, Patrik, Lillen och Simon. När klockan började bli mycket så knallade vi in på All Star. Blev inte så långvariga där utan knallade vidare till Färjan istället. Där var det smockat med folk! På vissa ställen tog man sig knappt frammåt, men jag hade skit kul. Dock mår mina stackars fötter inte så bra idag. Hade nämligen mina nya skor igår, vilket resulterade i extrema skavsår. Och inte blev det bättre av att någon stäplade mig mitt på foten på dansgolvet med ett par klackisar. Gode ont gör det. Ska inte klaga eftersom jag slapp gå hem tack vara Patrik och Lillen. Folk måste på riktigt ha trott att vi var knäpp men det gör ingenting.

Idag är det söndag, och jag ska inte göra ett piss! Förutom att försöka skrubba mina armar så lite mer färg försvinner å sen ska jag ta en tripp till sun tan. Det behövs, kan nämligen inte se ut så här på jobbet imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0