På badrumsjakt

Idag är jag ledig så jag har passat på att vara på badrumsjakt! Har iallafall hittat det som jag vill ha, nu måste bara Tobbe kolla om han också gillar det. Så direkt när det är löning så ringer jag och bokar tid för värdering av lägenheten och håller tummarna på att den har stigit mycket i värde. Jag vill verkligen ha ett nytt badrum nu!

Har också hunnit med en sväng på ormberget, bara jag och Hemi. Vi tränade mest lite inkallning och så fick han springa av sig lite energi. Han blir trött ganska fort när han får springa upp och ner i en backe.

Nu hade jag tänkt slänga mig i soffan och kolla lite TV, det var gode länge sen jag bara låg i soffan och slappnade av, så jag tycker att jag förtjänar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0