En lugn och skön dag

Den här dagen har varit grymt härlig. Förutom att handla mat så har vi inte gjort nånting. Jag kan säga att det var gode länge sen. Efter att vi köpte lägenheten har vi nästan varje helg hållt på med renovering, men inte den här helgen. Tur att vi snart är klara med lägenheten så vi kan fortsätta ha såna här mysiga dagar!

Nu är det dax att inse att helgen är slut än en gång, och att arbetsveckan startar om på nytt igen imorgon. Och det kommer att bli en lång vecka eftersom jag ska jobba måndag-lördag. Men jag klagar inte, jag gillar det faktiskt! Tänk om man hade fått jobba så varje vecka, då skulle jag ju nästan vara rik :D

Nej nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0