En sammanfattning av Turkiet

Ja vi kan ju ta och börja med att det blev lite kaos på flygplatsen. Martinas pass var nämligen inte giltigt i tre månader efter att vi skulle komma hem så det var bara få håret att hon fick följa med oss. Hur sjukt är det egentligen inte att det ska vara så? Iallafall så hade vi tur så hon fick komma med oss, lite spända var vi när vi landade på flygplatsen i Turkiet men allting gick bra.

Dagarna har vi mestadels spenderat på hotellet vid poolen. Det har dock varit alldeles för varmt för att det skulle gå att ligga å pressa. Så brännan är frånvarande.

Har även hunnit med två ute svängar, bara jag å syster. Skit kul hade vi och full var vi. Enligt Tobbe så var jag som en tre åring när jag kom tillbaka till hotellet. Men så får det vara när man är på semester.

Shoppat har vi också gjort, har dock inte hunnit ta bilder på allt eftersom vi kom hem ganska sent igår, så det ända jag har hunnit göra är att slänga in allt i garderoben.

Jag och Tobbe var även iväg med en fotograf på Sunset Photo. Sjukt snygga bilder blev det, ska trycka upp några av dom på canvas tavlor och hänga upp ovanför soffan.

Nu bjuder jag på lite bilder som är tagna med min kamera. Sunset bilderna får ni se när jag kommer hem från jobbet.


Här är poolen sett från våran balkong. Vi bodde på åttonde våningen så
vi hade nog bäst utsikt av alla.


Jag och Martina kommunicerade över balkongerna eftersom att
vi bodde grannar


Tobbe var väldigt nöjd när han fick dricka sin första öl!


Jag var lite snyggare än vanligt.


Jag och Lukas myste på i barnpoolen första dagen.


Hotell personalen slängde upp Lukas på baren så han fick dansa


Lukas fick mysa med mormor vid matbordet


Tobbe lyckades såklart bränna sig över hela kroppen


Lite öl till maten får man dricka på semester :)


Grabbarna myste lite efter allt bus


En tuppkam fick han ha dagen till ära


Jag och min kusin Jossan vid middagen


Lukas och Tobbe byggde massor med kojor!


Och så här nöjd var lilleman då


Ett busfrö inne i kojan


Klänning fick han också stå ut med


Jag, mamma, Lukas och Martina tog ett dopp i poolen


Ingen har påstått att ungen är normal ;P


Bus i en annan koja


Min morbror var nöjd när dom kom in med drinkar


Myspys!


Avslutar med en bild på hela gänget :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0