En tisdag

Idag har jag faktiskt varit ganska aktiv, iallafall mer än vad jag har varit den senaste veckan. Traskade ju som sagt på stan en stund, sen har jag hunnit med att vara i Sunderbyn en sväng och vikt ihop lite kläder. Det känns i kroppen kan jag lova. Men jag mår trots det mycket bättre idag än vad jag gjorde igår så det känns bra att det går åt rätt håll iallafall. Nu är det bara att hoppas på att jag hinner bli mycket piggare till på fredag!

Nu hade jag tänkt gå och sova för natten, vill vara pigg och utvilad imorgon för då ska jag och mamma gå på stan en stund och leta jeans till mig. Är i väldigt stort behov av det nämligen, kommer inte ihåg sist jag köpte ett par om jag ska vara helt ärlig.


Så här söta var mina grabbar imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0