En tripp till Haparanda

Jag har precis bestämt mig för vad våra små kattungar ska heta, självklart ska dom få namn efter något som har med bilar att göra, det känns som ett måste. Så Dodge, Holly och Nova blir det, oavsett kön ;) Haha, gillade dock inte riktigt Nova men det får duga för jag kom inte på något annat.

Imorgon tänkte jag brassa iväg till IKEA och köpa lite till lägenheten eftersom jag ändå inte kan jobba när jag är sjuk med tanke på smittorisk och sånt.. Så det passar perfekt att åka till Haparanda en sväng,  behöver nya sängbord, en byrå, ett vardagsrumsbord, skåp till badrummet och lite andra små saker. Karin skulle kanske hålla mig sällskap annars får jag försöka ragga med mig någon annan. Det får vi se.

Eftersom att våran sängram går i mellanbrunt så ska vi köpa matchande sängbord och byrå som TVn kan stå på. Blir såklart från MALM serien.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0