Fredag, igen

Godmorgon folket!
Inatt har jag sovit ganska precis 12 timmar, gissa om det var nå skönt! Hade lätt kunnat sova ett par timmar till men dom håller nämligen på att bygga nånting här ute på vägen så dom lever om en del. Men det var lika bra att jag tog mig upp ur sängen så jag hinner måla innan jag har tvätt stugan kl 15. Så nu ska jag börja tejpa runt fönstrena och lite sånt innan Tobbe kommer hem på lunchen!

Ska nog även ringa till Net on net och se hur det går för min dator. Servicen skulle nämligen ta 1-3 veckor och det har gått 3½ nu så jag tycker ju att den borde vara klar snart för jag är nämligen väldigt less på den här stenåldersdatorn. Det tar hur länge som helst att lägga in bilder och då ids jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0