Full rulle hela dagen

Dagen började som sagt med möte på banken. Efter det for jag till Sunderbyn för att sno Mustangen en stund, drog med mig Sara och for in till stan. När jag blev less på det så åkte jag tillbaka till Sunderbyn för att äta lite lunch, en kycklingrulle blev det. Den satt fint i magen. När Tobbe slutade jobbet så plockade jag upp han och vi for vidare mot Storheden där vi inhandlade kakel, dusch panel och duschblandare. Några tusen lappar fattigare blev vi men det är det värt! När vi shoppat färdig släppte Tobbe av mig på jobbet och där har jag varit tills nu. Gode trött är jag efter dagens aktiviteter så nu ska jag bara nörda runt lite på internet och sen hoppar jag i säng.


Den här duschen slog vi till direkt på! Tanken
var egentligen att vi skulle köpa en annan, men
direkt när vi såg den så tyckte vi båda att vi
skulle ha den här istället. Blir nog skit snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0