I love you like gold

Igår följde jag som sagt med Linn och Grew hem till Sebbe, första gången jag var i deras nya lägenhet faktiskt och den var riktigt mysig! Iallafall så knallade vi ner till Hälsans hus lite senare där allihopa spelade fotboll, jag är fan sämst på det så jag var smart och höll mig på sidan om. Sen mötte vi upp Tobbe och knallade hem för att ta ut Hemi på en snabb runda innan vi knallade vidare till All Star. Där var det dock jävligt dåligt med folk så vi fortsatte ner till Färjan istället. Helt okej var det där, träffade på ett par kändisar men sen där strax före 2 blev jag trött och knallade hemmåt. En liten stund senare kommer älskling hem med mat åt oss! Hur gullig är inte han då?

Dagens planer är att försöka röja upp här, har inte diskat efter middagen igår så det är ganska stökigt. Och vid 3 tiden kommer mamma och pappa hit och lämnar Lukas så ska vi busa på i någon timme innan det blir fest. Ikväll är det Farmen som gäller, man måste ju passa på när man för en gångs skull är ledig på en lördag :) Ska försöka ta med min lilla kamera också så man kanske kan få någon bra bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0