Inatt small de

Igår kväll började ju hostan och den täppta näsan komma fram, gissa då vad som händer inatt. Jag ligger vaken i årincip hela natten för att jag inte kan andas, stock i näsan plus extrem halsont är ingen bra kombination. Sen när man råkar hosta lite så känns det som att hälften av mina inälvor vill ut genom min mun. Jag har alltså blivit dunder förkyld nu. Jävligt passande timing. Nog för att man aldrig har tid att bli sjuk men just nu kändes det som att jag verkligen inte har det!

Så dom närmaste dagarna ska jag bara lämna lägenheten för att jobba och övriga tiden är det soffläge som gäller. Har laddat upp med förkylningsbrus + tabletter, panodil och c-vitamin. Lite borde det väl hjälpa iallafall.

Man kanske åker ut till Antnäs och sover ett par nätter? Då behöver man inte oroa sig för att Hemi inte får nog med aktivering, och så kan vi ju faktiskt använda toa och dusch där, vilken vi nog inte kommer kunna göra här hemma den här veckan. Det lät fan som en bra plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0