Ingen ny dator

Net on net ringde och väckte mig imorse för att säga att dom inte kan skicka någon dator till mig eftersom att dom inte hade någon som var likvärdig och i samma prisklass. Jippi. Sen säger dom att försäkringen gick ut i samband med att datorn kraschade. Jippi igen.

Det slutar alltså med att jag kommer att måsta köpa en ny dator, får iofs 5000kr från net on net men ändå. En ny dator måste jag köpa, och eftersom att jag fick ett jävligt bra pris på den jag hade så finns det självklart inte något liknande som kostar 5000kr. Så nu måste jag köpa en jävla dator som jag inte ens vill ha, och ändå betala en ny försäkringsjävel. Kan ju lugnt säga att jag är lite lätt irriterad. Tror fan att jag skiter i försäkring, hemförsäkringen borde väl ändå täcka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0