Jag kan aldrig slappna av

Det blev inte speciellt lugnt ikväll. Jag har dammsugit, plockat, sprayat eluttag, målat lite och flyttat katt trädet. Inte illa. Så nu har jag massor med tid imorgon till att måla lite mer i vardagsrummet. I helgen ska jag be Tobbe att ta ner TVn från väggen så jag kan måla där också. Det blir nog bra det här, ska försöka hinna med att åka på byggmax för att köpa golvlister, dörrfoder, dörrlister och trall till balkongen också. Tiden mellan allt det där kommer troligtvis att be av jobb så det blir inte en lugn stund på hela helgen.

Nu hade jag tänkt skriva upp en lista på det som behöver inhandlas för att kunna börja med badrummet och resten som behövs för att få färdigt allt! Jag ser ett ljus i tunneln nu faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej är martina L din syster ni ser så lika ut?

2009-07-16 @ 22:04:25
URL: http://caitlinsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0