Jag vill att kattungarna ska komma nu!

Har kolla igenom bloggen nu och jag tror att Kisse löpte kring den 17 maj. Så kattungarna borde alltså komma om ungefär 2 veckor. Jag hade gärna velat att dom kom nu!! Det är så jäkla mysigt att ha massa små busfrön hemma, det jobbiga är bara att få iväg dom. Vi kan absolut inte behålla någon, även fast jag hade velat det!

Nu hade jag tänkt börja göra mig redo för att åka och jobba. Fick börja lite senare idag så bussen går om ganska precis en timme. Sen får vi se vilken tid jag slutar. Efter jobbetska jag iallafall stoppa fast lister i klädkammaren och försöka få Tobbe att stoppa sista listen i sovrummet. Juste, har skruvat lös alla eluttag och lampknappar i sovrummet nu så dom sprayade jag silver igår. Det ser faktiskt riktigt bra ut, så ikväll ska jag nog spraya uttagen i hallen och köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0