Jobb och städ

Det var väldigt lugnt på jobbet idag, och det var faktiskt ganska skönt med en mjuk start efter en väldigt lång helg. Klev av vid 16.30 och när jag satt och väntade på bussen så körde Martina förbi så jag fick åka med henne in till stan. Det var skönt att slippa sitta på en buss som tar 100 år på sig att komma in till stan.

När jag kom hem så låg jag i soffan å kramades lite med Hemi innan det var dags att diska. Har gjort bort en del av disken nu, bara hälften kvar, men det tar jag senare ikväll när det andra torkat. Så nu ska jag passa på att plocka undan lite, vika kläder och lyssna på Volbeat på högsta volym. Helt klart min nya last!

Kommentarer
Postat av: Linda

Just ja, du skulle göra de, var ska du ha dne?

Fick betala 1500.

Fan dom är SVIN duktiga på Left hand, kommer inte vilja göra ngn annanstans :-)

2009-07-08 @ 18:47:53
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0