Jobb pyssel och fika besök!

Idag jobbade jag till 16.30 så jag fick lite bråttom till bussen men jag hann med. Direkt när jag kom hem så ställde jag mig å diskade bort resten av berget som var kvar från igår och sen har jag plockat, fixat och tagit hand om mina blommor som jag inte har gett så mycket omtanke till på sistone. Har även hunnit spraya sista varvet på eluttagen till sovrummet så vi får se om jag hinner börja med dom i hallen senare ikväll. För nu ska nämligen Yve komma hit och dricka kaffe med mig, hon har inte hunnit se lägenheten ännu eftersom hon ganska nyss har kommit hem från Australien. Så det är på tiden att hon kommer och hälsar på :)

Nu måste jag sätta igång lite kaffe så det är klart när hon kommer, har tyvärr inga kakor eller liknande att bjuda på men jaghoppas att hon är nöjd iallafall :)

Kommentarer
Postat av:

Kul att se hur din blir =)

Vill bara göra mer NU :-)

2009-07-09 @ 18:46:07
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback