Lite piggare iallafall

Jag vet inte om det beror på alla tabletter jag knaprat i mig eller om jag faktiskt håller på att bli friskare. Just nu känner jag mig iallafall lite piggare än vad jag gjorde tidigare. Men rastlös till tusen är jag, har legat still i 1½ dag nu och det har nog aldrig hänt förut. Det kryper i kroppen men så fort jag ställer mig upp har jag två grabbar som tvingar mig att lägga mig igen. Dom vaktar mig som hökar kan jag lova!

Dom är så duktiga, Tobbe & Lillen för snart kommer man kunna använda vårat badrum igen! Dom har kopplat alla rör och nu håller dom på fixa kranen, sen tror jag att det är klart :D Helt underbart, då är det bara resten kvar men det kommer nog gå fort, bara jag får bli frisk nångång så jag kan börja slipa och måla lister och lite sånt.

Nu ska jag gå och krama på mina små kissebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0