Måla måla hela dagen

Tobbe kom och plockade upp mig när han hade lunch så jag skulle få låna bilden. Brummade iväg till Sunderbyn på en gång och hälsade på lite, passade på att aktivera Hemi lite också, han fick springa runt ute på gräsmattan en stund. Tränade lite inkallning och sånt. Sen blev det dåligt väder och då for jag iväg till Storheden och köpte färg, diverse målarverktyg och en badrumslampa. Direkt när jag kom hem satte jag igång med att måla väggarna i vardagsrummet. Har dock bara hunnit med en vägg. Kroppen blev alldeles för trött för att fortsätta och så ringde min chef och frågade om jag kunde komma in och jobba kväll. Så om drygt en timme ska jag börja åka och jag måste hinna duscha och laga mat innan. Juste, medans jag höll på måla så satte sig Chevy på locket till färgburken. Jag fick tvångsduscha honom så jag inte skulle ha färg i hela lägenheten. Han är fan sämst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0