Man blir trött av beach party

Igår var det ju som sagt beach party på jobbet. Och kul hade vi måste jag säga. Det var dock väldigt jobbigt att knalla runt i den där sanden i flera timmar och sen att mina nya skor blev jävligt skitiga var ju inte heller speciellt snyggt. Men är man så dum så man tar nya skor när man vet att man ska gå omkring i skitig sand så får man faktiskt skylla sig själv.
Klockan var iallafall nästan 5 på morgonen när jag la mig i sängen, så trött var jag när jag var tvungen att kliva upp i morse.

När vi vaknat till liv och gjort oss klara så for vi till Emil & Emelie som har varit hundvakt, tack för hjälpen! och sen kilade vi vidare mot storheden på kakel jakt. Har iallafall hittat det vita kaklet vi vill ha, nu måste vi bara hitta till golvet och detaljerna som ska vara på väggarna. Är inte helt hundra på vilken färg det blir ännu, men det lutar åt något typ mörk grått.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0