Nu är jag trött!

Igår jobbade jag ju som sagt kväll, kom mig därifrån kring 22 och när jag håller på parkera bilen så ringer Tobbe å säger att han skulle på Färjan så jag skyndade mig lite och följde med. Grymt trevligt faktiskt, extremt mycket folk. Kön var hur lång som helst och jag ör mycket glad för att vi slapp stå i den! Det blev iallafall hemgång kring 2 och då var det bums i säng som gällde.

Imorse ringde klockan 07.30, inte ett dugg pigg var jag. Satte mig i bilen kring 9 och for till Kallax för att hämta upp Emil och Emelie som har varit på Gotland i en vecka. Körde dom vidare till Antnäs där ja stannade ett ganska bra tag. Lämnade Hemi där och for vidare till jobbet. Körde lunchen idag, och fick sluta ganska tidigt. Då var det bara att hämta upp Tobbe, åka till Sunderbyn för att byta bil och sen brumma vidare till Antnäs för att hämta Hemi.

I bilen påväg hem blev vi sugna på att gå lite på stan, sagt och gjort, nu sitter jag här lite fattigare men lite gladare också över mina nya prylar. Fick med mig lite underkläder, smycken och en kalender hem. Så nu kan jag få lite ordning på mitt liv igen.

Nu ikväll blir det väldigt lugnt, hade egentligen tänkt måla en till vägg men jag orkar verkligen inte så det får bli imorgon när jag tagit mig upp ur sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0