Nu är vi redo att få våra barnbarn

När jag slutade jobbet så kom Tobbe och hämtade mig. Vi for vidare till Sunderbyn för att hämta en kattlåda, sen vidare till Dollar Store där vi inhandlade lite leksaker, en kattbädd och lite saker till Hemi. Så nu tror jag att vi är redo att få kattungar. Med tanke på Kisse's storlek så ser det ut att vara väldigt nära. Hade varit skönt om dom kommer typ nu så jag kan vara hemma med dom över helgen. Helt ärligt så är jag skit nervös. Tänk om hon behöver hjälp att föda dom? Vafan gör jag då? Jo svimmar typ. Hojaligen. Nåja ni kan ju höra av er om ni är intresserad av en Kisse Jr.

Efter att vi har ätit middag så måste vi åka iväg och handla lite, kylen är ganska tom nu när vi har varit borta. När vi kommer hem är det storstädning som gäller, ska försöka få en tvätt tid så jag kan tvätta alla kläder och mattor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0