Onsdag

Vars är egentligen sommaren? Okej, det var fint väder när vi var borta såklart så inte fick man njuta av det då. Jag hoppas verkligen att vädergudarna skärper till sig inärmaste framtiden, jag är less på att allt ska vara grått nu!

Idag är det jobb som står på schemat. 10.30 börjar jag och har ingen aning om när jag slutar, men jag skulle tippa på kring 4. Ska nog säga att jag vill jobba lite mer också om det går, det är ju faktiskt bara 1½ månad kvar tills skolan börjar så det är bara att bita ihop och köra. Ledighet ska jag då iallafall inte ha den här sommaren. Förhoppningsvis iallafall.

Nu måste jag börja göra mig klar, sitter här i morgonrock och bara kollar runt i lite bloggar, men det får jag fortsätta med när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: linda

Tack blev super nöjd =)

Har googlat runt o funderat lite på sleeven, sugen på lite döskallar, blommor godisar,körsbär, fjärilar (dock inte verkliga) 8 balls o ngn my little ponny, haha vad tror du om de? alldeles för urflippat?

2009-07-08 @ 09:40:50
URL: http://neoelian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0