Projekt badrum, det går frammåt!


Så här såg vårat badrum ut igår när Fredde hade farit hem.


Ungefär lika gräsligt som innan han rev ut allt :p


Idag har han fått in mattan och jag blev jätte nöjd! Skit snyggt!

Jag längtar tills det är klart!! Fredde skulle nog vara klar på onsdag tror jag det var, då är det bara vårat jobb kvar. Vilket jag tror kommer ta längre tid :p Vi borde nog vara klara till på söndag hoppas jag, det är inte så mycket jag kan göra för att det ska gå fortare. Kan som bara städa upp efter som.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken snygg matta! Vi ska också göra badrum och den där mattan hade suttit svinbra i det stora. Vart har ni köpt den och vad kostade den? :)

2009-07-21 @ 08:31:29
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0