Promenad och besök hos Frida!

Efter att jag sovit en stund på soffan och fått i mig lite mat så knallade jag, Tobbe och Hemi iväg hem till Frida. Var så kul att träffa henne för det var hur länge sen som helst. Dom har köpt en lägenhet som dom har rustat upp och den var så jäkla snygg!! Fan vad jag längtar tills vi har fått iordning allting! Är jätte sugen på att tapetsera i vardagsrummet, men det får bli nån annan gång. Har lite andra saker som ligger högre upp på prio listan. Tex badrum och lite nya möbler till sovrummet. Vi har pratat lite om att göra en inglasning på balkongen också om vi får för föreningen.
Jag har så jäkla mycket planer med den här lägenheten men tid, ork och pengar sätter lite stopp. Man kan ju inte få allting på en gång, hur mycket man än vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0