Rix FM festival

Tanken var att vi bara skulle gå och äta lite festival mat men vi fastnade i karaoke tältet i ett par timmar. Jag var så där lagomt sugen på att ställa mig på scenen och sjunga lite, och jag hade lätt gjort det om jag var säker på att jag inte skulle få ett hostanfall eller att jag skulle tappa rösten. Imorgon ska jag iallafall ladda upp med hostmedicin och halstabletter sen ska jag jävlar i mig sjunga :) Haha, spännande faktiskt med tanke på att jag inte har någon som helst talang på den fronten.

När klockan var kring 22 så knallade jag och Linn hem till mig och slog på P.S I love you, hon hade inte sett den så jag var tvungen att slå på den, helt klart en film som alla måste se!

Nu ska jag vänta på att Toobs kommer hem så blir det att krasch landa i sängen. Har en lång dag framför mig imorgon och jag vill vara på topp. Ska nämligen fria till Tomas Ledin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0