Sjukast

Har varit sängliggandes sen igår när jag kom hem. Fifan vad sjuk jag är! Ögoninflammationen blir bara värre och värre, har hostat sönder ett blodkärl i ögat, hjärtat dunkar så hårt så det håller på hoppa ur kroppen och så har jag feber lite till och från också. Någon som vill byta?

Lite stolt över mig själv är jag ändå med tanke på att jag låg i sängen hela kvällen igår och så har jag legat i soffan hela dagen idag. Måste verkligen vänja mig vid att ligga still och vila ibland för jag är så jävla rädd för att jag ska trilla tillbaka till mitt smärtsyndrom som faktiskt har blivit mycket bättre. Hamnar jag där igen, som det var för ett år sen drygt så vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag fortsätta ligga i soffan tills Tobbe kommer och hämtar mig. Är i Antnäs nu och jag har världens hemlängtan. Jag hoppas verkligen att vatten rören blir klara idag så vi kan flytta hem igen. Känns så jobbigt att vara ifrån katterna just nu. Speciellt dom små barnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0