Snart får jag en ny dator!

För 5 veckor sen lämnade jag in min dator på en service som skulle ta 1-3 veckor. Nu 5 veckor senare så har jag fortfarande inte sett röken av någon dator så jag rinde upp Net on net för att fråga hurdet går för dom. Idag hade dom tydligen bestämt att dom skulle skicka en helt ny åt mig. Så det tar alltså över en månad att bestämma sig för att skicka en ny?? Helt sinnessjukt ju. Jag hade kunnat säga på en gång att den inte gick att rädda och jag kan inte ens datorer. Men dom som faktiskt kan kunde inte göra det snabbare än på 5 veckor? Jag förstår inte riktigt. Och jag tvivlar på att det bestämdes just idag, dom är säkert bara slöa och väntar tills någon ringer och efterlyser produkterna.

En ny dator ska jag iallafall få, en annan modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0