Sunday morning

Igår var jag ganska så sängliggandes. Men jag tror att det var bra för idag känner jag mig ganska pigg. Febern är borta så nu är det mest hostan och min värdelösa trasiga kropp som är besvärlig. Somnade i soffan kring 20 tiden igår, vaknade till och förflyttade mig till sängen där nångång mitt i natten, sen har jag sovit till kl 10 imorse. Det behövdes kan jag lova! Har dock vaknat minst 2 gånger i timmen av hostan men annars har jag faktiskt sovit ganska bra.

Nu hade jag tänkt försöka få i mig lite frukost, har nämligen bara ätit ett mål om dagen dom senaste dagarna så nu ska jag försöka komma igång med maten igen. Sen om jag orkar ska jag plocka undan lite här, det har nog aldrig varit så här stökigt. Vi har alla badrumsgrejer utspridda över hela lägenheten, alla verktyg ligger också överallt. Sen har vi även ett stort diskberg och en massa annat skit som måste fixas. Men jag får ta lite varje dag så jag inte blir sängliggandes igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0