Tröttmössa

Dom senaste dagarna har jag sovit så sjukt mycket. Hade väl kanske lite att ta igen från Turkiet när vi klev upp tidigt varje dag. Igår gick jag iallafall å la mig kring 23 och när jag snabbt kollade på klockan när jag vaknade till imorse så var det strax efter 11. 12 timmar har jag alltså sovit inatt, och inte var jag pigg när jag vaknade iallafall.

Igår på kvällen fick jag ett ryck och började möblera om. Har gått och irriterat mig på att det har varit så trångt i sovrummet så jag bytte plats på byrån som vi har haft TVn på och stoppade dit den vi har haft i klädkammaren istället. Jäklar vilken skillnad det blev där inne. Synd bara att den är i fel färg, men jag får åka en sväng till IKEA senare, tänkte ändå köpa nya sängbord.

Idag har jag inga som helst planer. Är lite sugen på att gå en långis med Hemi så det får det nog bli. Annars så är det bara lite små städning som finns att göra. Jag njuter av min sista lediga dag, för imorgon sätter jag igång å jobbar igen. HAr faktiskt längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0