Dagen som jag har väntat länge på!

Idag är det den stora dagen som jag har väntat på i 5 år. Jag ska nämligen få invaliditetsbedömmas. Kl 13 är det dags och jag är faktiskt ganska nervös!! Jag har ingen aning om vad dom kommer att göra, men jag hoppas iallafall att det går bra och att försäkringsbolaget inte är allt för sega. Jag tycker att jag förtjänar en väldigt stor summa pengar för det jag har fått stå ut med så länge. Idag är det nacken som ska utredas, armen ska vi ta lite senare, i augusti får jag nämligen fota mitt ärr.

Men först ska jag kila iväg till skolan, det ända vi ska göra är att städa i köket och sen slutar vi. Och imorgon är sista dagen för det här läsåret. Hur underbart som helst ju :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0