Dålig uppdatering

Jag har varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, men det beror på att min dator är trasig så jag orkar in lägga in några bilder och så har jag fullt upp med The Sims ;) Haha.

Ingenting speciellt har hänt, har jobbat och städat typ. I vanlig ordning. Eller juste, jag och Tobbe var på bio för första gången tillsammans för nån dag sen. Myspys var det, vi var så där töntiga å satt å höll varandra i handen haha. Men det var kul, det ska vi göra fler gånger.

Har gjort lite nytta angående min dator också, har lämnat in den på Overclocker för att få ut bilderna, så jag får nog tillbaka den imorgon, sen så har jag ringt försäkringsbolaget som jag har min dator försäkring hos och dom skulle skicka hem en retur lapp idag så jag hinner förhoppningsvis få den innan vi åker till Turkiet. Har varit grymt skönt att ha den på lagning medans vi är där när jag ändå inte ska använda den.

Kvällens plan var att surfa runt lite på IKEAs hemsida, jag och Emelie ska nämligen dit på söndag och shoppa loss. Har ju nämligen lite presentkort där, 1350kr närmare bestämt. Så jag tänkte handla det som vi glömde sist och lite andra små grejer.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska också på ikea på söndag =D

2009-06-18 @ 07:02:42
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0