Det är alltid så när man ska bort

Varför är det alltid så fint väder här hemma när man ska åka bort nånstans?
Nu har det ju varit piss väder i flera veckor och samma dag som vi åker är det strålande sol och 25 grader varmt. Typiskt. När vi kommer hem igen kommer det säkert vara piss väder igen. I vanlig ordning.

Det känns som att vi kommer att glömma något viktigt nu när vi åker. Men bara jag har med mig mina mediciner, pass och pengar så klarar jag ju mig, och jag har dubbel kollat det så jag är säker på att jag har med allt.

Har skrivit en lista också på saker som måste göras innan vi åker, så jag tänkte sätta igång nu med att bocka av så mycket som möjligt innan jag åker och jobbar.

Kan inte fatta att vi faktiskt åker utomlands idag, det ska bli den bästa resan nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0