Det är ju jobbigt att jobba :p

Jag är helt färdig efter denna dag. Min rygg är helt slut så jag ska nog lägga mig på spikmattan en stund sen. Men det tar nog bara ett par dagar till innan kroppen vänjer sig med att gå omkring så länge :) Planen imorgon var att jag skulle jobba kväll men det ser ut som att det blir först lunch, sen hem å fixa lite och sen jobba kvällen också. Jag försöker tänka på lönen som trillar in snart, för jag är så trött!! Behöver verkligen sommarlov egentligen men jag har inte riktigt tid att vila :p

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen nöta sims en stund. Efter det kanske man får något vettigt gjort. Förhoppningsvis.



Jag bjuder på en ganska gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0