Det är nog aldrig bra med för höga förväntningar

Jag är inte alls speciellt nöjd med besöket hos ortopeden. Vet inte riktigt varför men det kändes inte bra helt enkelt. Tur man man får skicka in flera intyg så jag ska snällt be Dan, min sjukgymnast att skriva ett också. Han har ju varit med under nästan hela tiden, och han var med när det var som värst. Så jag tror att han om någon kan skriva ett bra intyg. Får hoppas på att han vill göra det, men det tvekar jag inte en sekund på.

Nu hade jag iallafall tänkt att gå lös med alla städverktyg jag kan hitta. Jag och Tobbe firar nämligen 2 år imorgon så då vill jag att det ska vara fint och mysigt här hemma.

Och senare ikväll ska vi gå och kolla när Luluu går på balen :) Jag ska ta massor med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0