Färdig pysslat för idag

En liten stund efter att jag skrivit förra inlägget så var Tobbe klar med handtagen så då packade vi in oss själva, Hemi och en massa skräp i bilen och for iväg till Sunderbyn. Blev bjudna på middag och sen åkte vi vidare till Antnäs för att städa huset. Dom kommer nämligen hem från Gotland idag så vi tänkte vara lite duktiga. Hoppas ni blir glada :)

Snart kommer Tobbe hem, han har varit iväg och fiskat, medans har jag sågat en hylla + vägg skenor som ska upp på väggen i klädkammaren imorgon. Har även städat där inne, proppat ner alla verktyg m.m i dom nya trådbackarna så nu börjar det vara ordning och reda där inne!

Och jag hoppas för guds skull (eller försäkringsbolagets) att jag får min retur lapp imorgon så jag kan skicka iväg datorn på lagning. Den måste komma absolut senast på onsdag för annars kommer jag inte kunna skicka iväg den förens jag kommer hem från Turkiet. Om inte någon snäll själ kan göra det åt mig vill säga :)

Nej nu blev det långt så jag ska gå och göra kväll. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0