Jag är inte så intressant idag.

Eftersom det mesta är klart i köket så håller vi på med en massa små pyssel. Sånt där som man aldrig annars orkar göra. Så nu börjar det vara lite ordning här iallafall, ska snart gå ner och slänga det sista skräpet.
Imorgon åker Tobbe till soptippen och slänger kylen, spisen och allt annat skräp som är på släpet i Sunderbyn och på torsdag kommer Kenny hit och kopplar spis+ugn. Sen är vi nog klara. Eller okej, lister och sånt men det kommer nog inte komma dit inom den närmaste framtiden och jag känner oss rätt.

Jag har redan börjat planera för nästa IKEA sväng. Har ju faktiskt present kort på 1350kr och vi glömde köpa endel små saker när vi var där sist. Så jag kanske åker iväg dit på söndag och inhandlar det sista. Känns ju skönt när det är gratis ;)

Juste!!! Jag har klippt mig, och inte lite heller. Jag hatar verkligen att klippa av mitt långa hår men det behövdes verkligen, synd bara att jag verkligen inte passar i kort hår, hugaligen. Men sånt här måste också göras ibland. Tack för hjälpen Kajsa!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sååå mycket klippte jag inte...:)) Du blev så fin :)

2009-06-09 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0