Jag har ju mina idéer ibland.

Tobbe for iväg med Patrik och Lillen tidigare så jag låg i soffan och funderade vad jag skulle hitta på. Efter ungefär en liter red bull så var jag inte alls trött så jag bestämde mig för att måla taket i köket. Sagt och gjort så nu är det klart. Det var lika att göra bort det nu medans bänkskivorna är borta för annars måste man vara så försiktig och då tar det alldeles för lång tid för min smak.

Min älskling har ändå hunnit med lite i köket idag, bland annat slitit ut dom gamla bänkskivorna, stängt av vattnet, tagit bort glaset och dragit lös diskbänken. Imorgon ska vi försöka hinna med att få dit allt och sen kanske åka en sväng till Sunderbyn.


Jag påminner om hur köket såg ut när vi flyttade in. Hemskt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0