Jag sov bort halva dagen.

Igår när jag gick och la mig så kändes det som att jag var dyng full. Min kropp sa nog ifrån efter helgens aktiviteter. Nu har jag iallafall insett att jag inte klarar av att lyfta tunga IKEA kartonger, jobba 12 timmar, hoppa studsmatta och vara sjuk. Allting på en och samma helg. Det är bara ett tecken på att jag måste börja vara lite rädd om mig själv för så här kan det inte fortsätta. Jag har alltid varit dålig på att lyssna på kroppens signaler men det ska det bli ändring på nu.

När jag klev upp imorse så kom Lollo hit och hängde lite gäng, sen körde vi Tobbe till jobbet och åkte vidare till Ormberget. Har varit där och kastat lite boll med Hemi och han var helt överlycklig. Och nu är han gode trött, han fick springa efter bollen i drygt en halvtimme och sen la han sig bara ner i gräset och flåsade, då bestämde vi att det var dags att åka hem.

Idag ska jag försöka ta det ganska lugnt. Planen är väl att fixa dom sista stolarna och sen kanske åka iväg och lämna dom och bordet till Kryckan's mamma så vi kan skruva ihop vårat nya bord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0