Lappen har kommit!

Min retur lapp för datorn trillade ner i brevlådan idag! Så nu har jag slagit in den ordentligt och skrivit felbeskrivning och sånt. Servicen skulle ta 1-3 veckor. Så förhoppningsvis är den klar när jag kommer hem, skulle dock inte tro det men hoppas kan man ju alltid göra.

Idag var jag iallafall på jobbet till strax eter 16, jobbade över 2 timmar men det gör inte mig något. Fick ju min löneförhöjning iallafall, och imorgon ska jag dit igen och jobba lunch. Efter det är det semester!! Om dom inte ber mig jobba onsdag också vill säga. Bra med pengar, helt klart!

När jag slutade jobbet så har vi varit i Antnäs och klippt oss. Vi blev båda väldigt nöjda :) Så mycket skönare med lite tunnare hår på sommaren, plus att jag fick lite volym i mitt annars livlösa hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0