Midsommar firande

Igår var det ju som alla vet midsommar. Vi var ett gäng ute i Antnäs där vi grillade och drack öl. Eller, dom drack öl och jag höll mig nykter som vanligt :) När alla hade farit så hamnade vi i halvt koma i soffan innan vi gick över till sängen och jag somnade som en stock!

För en gångs skull så var jag duktig och tog fram kameran. Men självklart så var inte minneskortet där i, det är nämligen i min dator som är på lagnig. Lite typiskt måste jag erkänna. Tur att jag ska åka och hämta den på måndag.

Nu har jag precis kommit hem, Tobbe skulle stanna i Antnäs en stund men jag kände att jag behövde åka hem till katterna, och sen så har jag massor att göra eftersom att vi ska få besök som ville se hur vi har fått det i lägenheten. Så städa måste göras också. Det blir lite svårt bara eftersom min handled bara blir värre och värre, har till och med svårt att skriva här så jag kan nog absolut inte diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0