Midsommar

Jahapp, idag är det midsommar, och jag är inte direkt ett stort fan av högtider. Julafton är okej men resten kan man lika gärna skippa helt och hållet. Våra planer är iallafall att vara här ute i Antnäs och grilla lite. Dom ska väl dricka öl men jag ska hålla mig nykter eftersom att jag ska köra hem till stan ikväll. Tycker synd om katterna som har sovit själv inatt så jag ska åka hem och mysa med dom. Tobbe & Hemi stannar nog och sover här.

Imorgon på morgon hade jag tänkte att pyssla på med lite små saker som ska göras hemma. Bland annat måla bakom rören i sovrummet och limma dit lite tapeter och kanske måla badrummet. Hade varit väldigt skönt att vå göra bort det innan vi åker. Vi får stå ut med att åka till Antnäs eller Sunderbyn för att duscha dom närmaste dagarna. Sen är det bara lister som ska fixas och efter det blir det värdering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0