Plugg plugg plugg

Hojaligen, lite sent påtänkt att jag har prövning i en hel kurs imorgon. Hämtade ut boken idag, så jag har bara en dag på mig att plugga. Väldigt kul när det handlar om ungefär 70 sidor att plugga in. Så nu vet jag iallafall vad jag kommer att få pyssla med hela kvällen.

Imorgon ska vi iallafall laga mat med killen som vann årets kock 2007 och direkt efter det har vi provet. Måste verkligen klara det också för annars kan det bli så att jag måste gå ett extra år iallafall. Varför lär man sig aldrig att börja läsa på i tid så man slipper den här stressen?? Nåja, bara ett fåtal skoldagar kvar nu innan sommarlovet så jag håller ut!

Om jag får någon tid över så måste jag städa. Har iallafall fått undan en del av IKEA sakerna nu så man iallafall ser golvet i vardagsrummet. Måste försöka montera allting i helgen så man slipper allt kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0